14 Ekim 2012 Pazar

Cilde Buz Uygulaması..


Merhaba...
Bugün size banyo sonrası veya cildinizi temizledikten sonra uygulayacagınız ufak bir buz tüyosu vermek istiyorum..

Bildiğiniz gibi karalahana, vitamin deposu olan bir bitkidir.Ben karadenizli olarak yemeğini veya dolmasını yapmak üzere alıp haşladığım lahanaın suyunun bir kısmını soğumaya bıraktıktan sonra buz kalıplarının içine doldurup buzluğa koyarım..
Hemen hemen her akşam yüzümü temizledikten sonra iki adet donmuş buzu alıp yüzümde gezdiriyorum. Sıcak su ardından tekrar buz ve birkaç kez soklama yapıyorum.. Bu hem cildimi canlandırıp, hemde vitamin vermiş oluyorum..
Ayrıca bildiğimiz sodayı da aynı şekilde buz kalıplarına koyup da uygulayabilirsiniz..
Benden söylemesi :)))))
Hoşçakalın, güzel kalın :)







3 yorum:

  1. Bu aralar kendimi cok ihmal ettim bu pratik yöntemi denicem mutlaka..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. soda-buz olayını ben de yapıyorum ara ara iyi oluyor hakkaten..

    YanıtlaSil
  3. yapacağım inşallah teşekkürler

    YanıtlaSil

O güzel yorumlarınız için teşekkürler ;)